torstai 3. tammikuuta 2013

Ihan luumuna

Olo oli tänään nuutunut, mieleeni tuli että olin ihan luumuna :) Ehkäpä tuo tämän päivän asukin teki sen vaikutelman.





Ja luumuista tykkääville luumurahkan ohje, hyvin yksinkertainen.



Rahkaa, luumumarmeladia ja tietty kuohukermaa, jonka jo innokkaana vatkasin.






Rahka ja puolet luumumarmeladista kermavaahdon sekaan.





Maustoin rahkaa hieman vanilliinisokerilla.

En ollut koskaan maistanut luumurahkaa, ja en tiedä tykkäänkö siitä
oikein vieläkään. Mutta tulipahan tehtyä ja maistettua!



2 kommenttia:

  1. Toivottavasti tämä päivän fiilis on jo parempi ja muistuttaa jotain muuta kuin luumua :) . Tosin tuo luumurahka on ihan meidän herkkua, meillä sitä on aina jouluna jälkiruokana. Nam!

    Tuo sinun mekkosi on TOSI kaunis, vähän retro, tykkään kovasti. Mä pidän mekoista ja hameista myös, mutta olen jotenkin arka pitämään, kun valtaisan ylipainon myötä pohkeet kehittyivät painon kannattelemisen myötä liian lihaksikkaiksi ja nyt kun olen 60 kg kevyempi, näyttävät ne hulluilta, kun ovat jotenkin ihan suhteettomat. Sulla on kauniit sääret, ihana, kun voit käyttää hameita! Mukavaa lauantaita sulle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Luumufiiliksestä ei ole enää tietoakaan, se johtui varmaan ylensyönnistä!
    Tuo luumurahka on sellainen herkku että minun täytyy ihan tutustua sen makuun kunnolla, se on erilainen herkku. Pian teen sitä taas. Olen kuullutkin että se on joulunajan jälkkäri.

    VastaaPoista