torstai 13. joulukuuta 2012

Avonin ihanuudet

Minun piti jo viikko sitten kirjoittaa mitä tilasin Avonilta. Meinasi ihan unohtua. Mutta anyway.


Kasa ihanuuksia.



Skin so Soft silky moisture-setti sisälsi käsivoiteen arganoöljyllä, öljysuihkeen vartalolle
ja suihkugeelin arganoöljyllä. Tämä menee siskolleni joululahjaksi.



Planet Spa Treasure of Africa-setti johon kuului African Shea butter-käsivoide ja
voide jaloille ja kyynärpäille. Varmaan tuhdimpaa tavaraa.



Senses Paradise Lagoon-setti. Itse olen muutaman vuoden käyttänyt vain näitä sensesin suihkugeelejä
ja vartalonkuorintaa. Olen tykännyt aivan älyttömästi. Sarjaan kuuluu monen tuoksuisia pesugeelejä.
Tässä setissä siis oli suihkugeeli ja vartalonkuorinta.



Solutions Lift & Firm Ice - vartaloa kiinteyttävä hoitovoide.
Rich Moisture family cream- kasvoille, käsille ja vartalolle.



Foot Works jalkavoiteita ja jalkakuorinta.



Föönausharja, kuumuudelta suojaava muotoilusuihke ja
shampoo kuiville ja vaurioituneille hiuksille.



Viimeisenää muttei vähäisempänä Viva by Fergie eau de parfum.
Kaupanpäälliseksi tuli vartaloemulsio ja vartalosuihke.
Tuoksun kuvaus kuuluu näin:
Naisellinen, vaikuttava, epäsovinnainen. Seksikkään ristiriitainen sekoitus vangitsevan viileitä
yrttejä, kiihkeää laventelia ja kutkuttavaa vetiveriä.
En nyt tiedä voiko laventelia kuvata kiihkeäksi, minusta se on aika laimea. Mutta ristiriitainen ja epäsovinnainen osuu hyvin. Aivan kuin Fergien aikaisempikin tuoksu Outspoken.
Juuri minun tuoksuni. Haluan herättää mielenkiintoa!

Osa näistä menee joulupaketteihin ja osaa jää minun käyttööni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti