keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Merhaba!

Olen epätoivoisesti yrittänyt järjestää itselleni lomamatkaa. Irtiotto arjesta olisi niin paikallaan näin syksyn tullen. Mennyt vuosi oli rankka ja töiden puolesta on tulossa tiukka loppu vuosi. Olen ollut viimeksi lomalla 3/11. Olen nyt itsekäs ja ajattelen vain omaa hyvinvointiani, mutta se ei kaikkia miellytä. Olen mielestäni ansainnut lomani. Tarkoitus olisi lähteä reissuun syyslomalla siskoni kanssa ja jättää mukelot hoitoon. Mutta muutama epävarma asia estää minua vielä ilakoimasta. Joten let´s see!

No anyway, käväsin eilen apoteekissa ja kaappasin sieltä mukaani näytepakkauksen uudesta Eucerinin tuotteesta.


Uutta pigmenttiläiskä rasvaa.



Eucerin Even brighter päivä- ja yövoide. Tuotesarjaan kuuluu ilmeisesti jokin täsmähoitotuotekin.
Esitteen mukaan tuotteet tekevät ihon sävystä tasaisemman ja korjaavat UV-säteilyn aiheuttamia
ihosoluvaurioita. Sarjan tuotteet sisältävät B-resorsinolia, joka vähentää ihon melaniinin tuotantoa ja Glycyrrhetiinihappoa, joka auttaa korjaamaan ihon vaurioita. Hmmm, mielenkiintoista...
Tätä ehkä joutuu kokeilemaan jossain vaiheessa. Oletteko kokeilleet / bonganneet nämä?

Alku viikon kuljin uusissa lempihousuissani.



Miellyttävät vihreät pöksyt bongasin Löytötexin poisto-osastolta hinta 9,90e.
Paita samaisesta paikasta 9,00 e.



Toivottavasti teidän viikkonne alkoi paremmin kuin omani, mutta toivon että paras on vasta edessäpäin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti